هتل های برتر در سوچی
نوشته شده توسط : نیکی

هتل رودینا گرند سوچی – Rodina Grand Hotel & SPA 

رودینا گرند به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره سوچی امکانات با کیفیتی در اختیار مسافران قرار می دهد و آنان را به اقامت دوباره در سفرهای بعدی ترغیب می سازد . این هتل ساحلی در ناحیه مرکزی سوچی واقع شده و حدود 2 کیلومتر از منطقه ادلر فاصله دارد . از جمله امکانات این هتل می توان به استخر و سونا ، سالن ورزش ، اسپا و مرکز سلامت ، رستوران ، کلوب و زمین بازی مخصوص کودکان ، اینترنت وای فای رایگان و … اشاره نمود .

8 تا از بهترین هتل های سوچی

هتل سوئیس اوتل کاملیا سوچی – Swissotel Resort Sochi Kamelia

از دیگر بهترین هتل ها در سوچی می توان از هتل ساحلی سوئیس اوتل کاملیا نام برد . این هتل 5 ستاره با امکانات و خدماتی که ارائه می دهد می تواند اقامتی خوب و بیادماندنی برای گردشگران تور سوچی رقم بزند . سوئیس اوتل کاملیا 203 اتاق دارد که هر کدام به خوبی تجهیز شده اند . این هتل دسترسی خوبی به جاذبه های سوچی دارد و در فاصله 30 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی سوچی واقع شده است . استخر ، اسپا و مرکز سلامت ، اینترنت وای فای رایگان ، سالن ورزش ، رستوران و ساحل از تاپ ترین امکانات این هتل می باشند .

بهترین هتل ها در سوچی

هتل پولمن سوچی – Pullman Sochi Centre Hotel

پولمن یک هتل نام آشنا در میان هتل های سوچی است . این هتل تلفیقی از آرامش ، زیبائی و امکانات با کیفیت را برای مسافران آماده نموده است . این هتل 5 ستاره در سوچی برای رفاه ساکنان امکاناتی چون استخر ، ساحل ، زمین بازی ، سالن ورزش ،اسپا ، حمام ترکی ، سونا و رستوران را در خود گنجانده و استفاده از اینترنت وای فای در تمامی قسمت های هتل رایگان می باشد .

برترین هتل های سوچی

هتل ماریوت کراسنایا پولیانا سوچی – Sochi Marriott Krasnaya Polyana Hotel 

هتل 5 ستاره ماریوت یکی از گزینه های مناسب برای دوستداران اسکی است چرا که به پیست های اسکی معروف سوچی نزدیک می باشد . این هتل منطقه کوهستانی حدود 45 کیلومتر از ناحیه مرکزی سوچی فاصله دارد و نزدیکترین فرودگاه در فاصله 37 کیلومتری آن واقع شده است . استخر ، مرکز اسپا و سلامتی ، ماساژ ، سالن بدنسازی ، تجهیزات اسکی ، اتاق بازی ، کلوب کودکان ، زمین بازی ، کلوب شبانه ، رستوران و اینترنت وای فای رایگان از امکانات موجود در هتل سوچی ماریوت می باشد .

8 تا از بهترین هتل های سوچی

هتل مرکور سوچی سنتر – Mercure Sochi Centre

یکی از بهترین هتل های سوچی از نظر گردشگران هتل 4 ستاره مرکور سوچی سنتر است که توانسته با ارائه خدمات و امکانات با کیفیت امتیازی عالی از آنان دریافت نماید . این هتل که در ناحیه مرکزی سوچی بزرگ واقع شده دارای اتاق هایی مجهز به همراه امکانات کامل می باشد و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت های آن امکان پذیر می باشد . توجه داشته باشید که موقعیت این هتل در سواحل دریای سیاه و همچنین دسترسی مناسب به مراکز تفریحی و جاهای دیدنی سوچی سبب شده تا این هتل به یکی از محبوب ترین و بهترین هتل های 4 ستاره سوچی تبدیل گردد .

هتل های 4 ستاره سوچی

هتل رادیسون بلو پارادایس سوچی – Radisson Blu Paradise Resort & Spa Sochi

رادیسون بلو پارادایس از دیگر هتل های برتر در سوچی است که در منطقه ساحلی ادلر واقع شده و طیف وسیعی از بهترین ها را در اختیار گردشگران تور روسیه قرار می دهد . این هتل 5 ستاره دارای اتاق ها و سوئیت هایی مجهز به همراه امکانات رفاهی و تفریحی متعددی است که اقامت را برای مسافران دلچسب می سازد . این هتل 29 کیلومتر تا سوچی مرکزی فاصله دارد و فرودگاه در 7 کیلومتری آن واقع شده است . در هتل پنج ستاره رادیسون بلو امکانات لازم برای انجام ورزش های آبی فراهم شده و اینترنت وای فای رایگان در دسترس می باشد .

هتل های برتر در سوچی

هتل هیات ریجنسی سوچی – Hotel Hyatt Regency Sochi

هتل هیات ریجنسی یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های سوچی است که کلیه امکانات آن به روز و با کیفیت می باشد . این هتل به اندازه 2 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و دسترسی از آن به جاهای دیدنی سوچی راحت و آسان می باشد . پذیرش در هتل 5 ستاره حیات ریجنسی 24 ساعته بوده و استفاده از اینترنت وای فای در تمامی قسمت های آن رایگان می باشد . در رستوران هتل غذاهای خوشمزه سرو می گردد و استخر ، اسپا ، سالن ورزش ، سونا و ماساژ و اتاق بخار از امکانات تفریحی هتل به شمار می آید .

شیک ترین هتل های سوچی

هتل ریکسوس کراسنایا پولیانا سوچی – Rixos Krasnaya Polyana Sochi 

همانگونه که می دانید اغلب گردشگران تور سوچی چند شب از زمان سفر خود را در هتل های ساحلی و باقی را در هتل های کوهستانی اقامت می کنند تا بتوانند از تفریحات و جاذبه های هر دو منطقه بهره ببرند . هتل ریکسوس یکی از بهترین هتل های کوهستانی سوچی است که دارای اتاق هایی مجهز ، استخر سرپوشیده و مرکز اسپا می باشد . این هتل 5 ستاره دسترسی خوبی به پیست اسکی داشته و یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی می باشد .

بهترین هتل های کوهستانی سوچی

منبع : لذت سفر | راهنمای جامع تور روسیه




:: برچسب‌ها: هتل های روسیه , هتل های سوچی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: